Consumentenmediation
Is uw reeds (aan)betaalde keuken of badkamer niet geleverd? Is uw nieuwe fiets al na een half jaar stuk en geeft de verkoper geeft u de schuld? Of ging er iets mis bij een koop op afstand, colportage, het afsluiten van een energie- of telefoonabonnement, verzekeringen en regelingen in de reisbranche. Of heeft u gordijnen besteld en geleverd gekregen maar de kleur is niet goed en de verkoper geeft niet thuis? Dan bent u bij Oosterveen & de Groot aan het juiste adres.
Vaak zijn situaties zoals hiervoor omschreven op te lossen met mediation. U, als consument wilt een deugdelijk product voor de afgesproken prijs. De leverancier zal altijd nastreven dat de klant tevreden is. Daarover kunt u met elkaar in gesprek onder leiding van Oosterveen & de Groot.
In één of meerdere mediationgesprekken zullen we samen kijken hoe het geschil acceptabel kan worden opgelost, zodat beide partijen tevreden kunnen zijn.
Mocht u vragen hebben over consumentenmediation, stel ze dan geheel vrijblijvend tijdens ons inloopspreekuur.
Zie ook: Consumentenrecht